Pravidla pro uplatnění reklamace a pozáruční servisní podpora
03.01.2018 | Autorizované servisní středisko
Vážení zákazníci, pokud chcete uplatnit reklamaci nebo opravit přístroj postupujte podle těchto pravidel :1.) S uplatněním záruky se prosím obraťte:
Do 2 let na prodejce, kde byl výrobek zakoupen.
Nad 2 roky přímo na CELIMED s.r.o. s řádně vyplněným Potvrzením o záruce, u 5ti a 4 leté záruky je nezbytný doplněný aktivační kód vygenerovaný v době nákupu výrobku a doklad o koupi.
Kontrola přesnosti (kalibrace) není součástí záruky.
2.) Zkontrolujte zda je přístroj v záruční lhůtě, popř.zda splňuje podmínky prodloužené záruky 3,4 a 5 let nejlépe na ORIGINÁLNÍM (modrém) Potvrzení o záruce firmy CELIMED, s.r.o.
U současných prodávaných přístrojů je délka záruka:
5 let na vybrané tonometry OMRON, 2 roky na manžetu
4 roky na vybrané tonometry OMRON, 2 roky na manžetu
3 roky na ostatní digitální tonometry OMRON, 2 roky na mažetu
3 roky na digitální teploměry, vč. infračervených (ušních a čelních) teploměrů OMRON
3 roky na inhalátory OMRON
3roky na masážní TENS přístroje OMRON
3 roky na měřiče těl.tuku a dig. osobní váhy OMRON
2 roky na ostatní výrobky
3.) Servisní podpora po uplynutí záruční lhůty -Cena opravy u výrobků po záruce se řídí rozsahem závad a prací. Kompletní informace o servisní podpoře naleznete zde – ceník servisních služeb.
4.) Přístroj dobře zabalte, pojistěte raději na min. částku 2.000,- Kč a pošlete balíkem např.České pošty.
5.) Délka na vyřízení opravy/reklamace je ze zákona 30 pracovních dní. Náš autorizovaný servis však v 95% vyřizuje záruční reklamace do 14ti dnů od data doručení.
6.) Cena oprava u přístroje po záruce, se řídí rozsahem závad a prací, které musí na přístroji technik vykonat. více aktuální ceník servisních služeb.
7.) Přístroj Vám zašleme zpět opravený spolu se servisním protokolem dle zákona. Pokud bude přístroj neopravitelný budeme vás kontaktovat a nabídneme vám řešení: např. koupi nového přístroje se slevou.